Müşteri Memnuniyeti Politikamız

Müşteri Memnuniyeti Politikamız

Mayıs 14, 2019 Uncategorized 0

İleri teknolojik gelişmeler ışığında ve müşteri odaklılık bilinci içinde sunduğu ürün/hizmetlerini, Mevzuat ve ISO 10002:2014 standart şartlarına uygun gerçekleştirmektedir.

Firmamızda uygulanan Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi (MMYS) kapsamında aşağıdaki esaslar doğrultusunda, MMYS’nin etkinliği, sürekliliği ve sürekli iyileştirilmesi sağlanmaktadır;

Müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerini açık, şeffaf, hızlı, güven verici ve müşteri odaklı bir şekilde, kaliteli hizmet sunma anlayışıyla ele almak,
Satış öncesinde ve satış sonrasında tüm süreçlerimizi “müşteri odaklı” bir yaklaşımla gerçekleştirmek,
Müşterilerimizden gelen her bir şikayeti yasal mevzuat şartlarına tam uyum içinde, objektif, tarafsız, adil ve gizlilik anlayışı içerisinde değerlendirmek ve çözüm sunmak,
Müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerini kolayca iletmesi için gerekli iletişim altyapısının sürekliliğini ve erişilebilirliğini sağlamak,
MMYS uygulamalarıyla ilgili müşteri memnuniyet ve şikayet değerlendirme sonuçlarını üst yönetime raporlamak ve YGG toplantılarında gözden geçirilmesini sağlamak,
Müşterilerin ihtiyaç, beklentileri, şikayet ve önerileri doğrultusunda gerçekleşen çözümleri kalıcı hale getirerek sistemi sürekli iyileştirmek.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.